Postup reklamácie a vrátenia tovaru

Postup reklamácie alebo vrátenie tovaru

V lehote štrnástich dní od doručenia môžete tovar vymeniť, alebo, v súlade s ust. §7 odsek 1 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, odstúpiť od kúpnej zmluvy a to bez uvedenia dôvodu. Nižšie nájdete postup pre vrátenie a reklamáciu.

REKLAMÁCIA VADNÉHO TOVARU

1. V prípade reklamácie tovaru si pripravte:

  •    kópiu dokladu o nákupe (faktúru)
  •    tovar, ktorý chcete reklamovať

2. Do faktúry alebo vyplneného formulára pre reklamáciu označte tovar, ktorý chcete reklamovať a pridajte krátky popis reklamovanej vady.

3. Tovar pošlite spolu s faktúrou po telefonickom oznámení na adresu:

BOUDIS s.r.o.
Perličková 1 82106 Bratislava

Tel: +421 949 567 333

Balík prosím posielajte pomocou Slovenskej pošty, bez dobierky.
Balíky s dobierkou nepreberáme a sú vrátené späť odosielateľovi.

 

VRÁTENIE OBJEDNÁVKY DO ŠTRNÁSTICH DNÍ

1. V prípade vrátenia celej objednávky, alebo jej časti si pripravte:

  •    kópiu dokladu o nákupe (faktúru)
  •    všetok tovar, ktorý vaša objednávka obsahuje
  •    číslo účtu, kam si želáte vrátiť peniaze

2. Tovar, ktorý chcete vrátiť pošlite spolu s faktúrou po telefonickom oznámení na adresu:

BOUDIS s.r.o.
Perličková 1 82106 Bratislava

Tel: +421 949 567 333